Zgodba je podobna tudi na Švedskem in v Švici.
Nemci so pesimistični, ko govorijo o svoji avtomobilski industriji in bližnji prihodnosti, zdaj pa jih skrbi še domači zeleni prehod.
Prodaja električnih vozil je v Nemčiji julija padla za 37 odstotkov v primerjavi s tem obdobjem lani. Očitna upočasnitev prodaje na največjem avtomobilskem trgu stare celine je vzbudila zaskrbljenost glede velikih naložb avtomobilskih proizvajalcev. Analitiki menijo, da bi ta trend lahko ogrozil ambiciozne podnebne cilje, ki jih je postavila Evropska unija.
Kljub subvencijam in spodbudam potencialni kupci oklevajo zaradi gospodarskih negotovosti in visokih stroškov energije. Padec povpraševanja je spodbudil tudi znamke, da ponovno razmislijo o svojih strategijah za prihodnja leta.
Avtomobilska industrija je še pod pritiskom prehoda v trajnejšo dobo. Slaba prodaja bi lahko celo vodila do spremembe časovnic pri načrtih zmanjševanja emisij. Zakonodajalci bodo morda morali uvesti nove ukrepe za spodbujanje povpraševanja in zagotovitev uspešnega prehoda.
Preberite še:
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del