Ko pride do elektrike, nemški kupci odločno zaupajo točno določeni znamki.
Nemški Zvezni urad za avtomobilski promet (KBA) je objavil poročilo prvega četrtletja letošnjega leta, ki kaže jasno naklonjenost kupcev eni izmed domačih znamk, vsaj kar se tiče električnih avtomobilov.
V prvih treh mesecih leta 2025 je bilo v Nemčiji registriranih skupno 112.968 izključno električnih avtomobilov, med njimi pa močno izstopa domača znamka.
Kar 25.393 novo registriranih električnih vozil je bilo znamke Volkswagen, na drugem mestu je BMW z 10.315 prodanimi električnimi avtomobili, sledijo pa tri znamke iz koncerna Volkswagen - Škoda, Audi in Cupra z 9258, 8634 in 8063 novimi registracijami. Na šestem mestu je Mercedes s 7090 električnimi avtomobili, pred Hyundaijem s 5316 registracijami.
Presenečenje je Tesla, ki je šele na osmem mestu s 4935 avtomobili. V prvem četrtletju lanskega leta je bilo ameriško podjetje na prvem mestu, v celotnem lanskem letu pa na tretjem. Za šokantno nizek rezultat je verjetno kriv skupek dejavnikov, od padca ugleda znamke zaradi dejavnosti njenega ustanovitelja Elona Muska, do prenove Modela Y in pomanjkanja novih modelov.
Rezultate letošnjega prvega četrtletja je sicer potrebno tolmačiti v kontekstu. Številni proizvajalci so na primer preložili registracijo novih električnih avtomobilov z leta 2024 na leto 2025, da bi pomagali doseči strožje cilje voznega parka glede emisij C02.