Ob polnjenju električnega avtomobila se del energije izgubi in ne doseže baterije. Nemški avtomobilski klub ADAC je raziskal, za kolikšne izgube gre.
V raziskavi je ADAC analiziral, koliko energije se dejansko izgubi pri polnjenju štirih različnih električnih vozil v različnih pogojih. V testu so sodelovali Tesla Model Y, VW ID.3, Hyundai Ioniq 6 in Renault Mégane E-Tech, polnili pa so jih na 300-kilovatnem hitrem polnilniku pri različnih temperaturah.
Rumena oznaka na grafih prikazuje izgube pri hitrem polnjenju pri 23 °C, siva pri 0 °C s predhodno ogreto baterijo, črna pa pri 0 °C brez ogrevanja baterije.
Hyundai Ioniq 6 je v vseh pogojih dosegel najmanjše izgube pri polnjenju. Tesla Model Y je imel največje izgube pri polnjenju na nizkih temperaturah, kadar baterija pred tem ni bila ogreta. Renault Mégane E-Tech pa je bil najmanj učinkovit pri polnjenju v poletnih razmerah – izgubil je štiri odstotke energije.
ADAC opozarja, da bi morali proizvajalci električnih vozil bolj jasno navesti, kolikšni so energijski izkoristki njihovih sistemov za polnjenje. Lastnikom električnih avtomobilov svetujejo, naj vozila polnijo, ko je baterija že ogreta – to namreč lahko občutno zmanjša stroške polnjenja.