Raziskava je pokazala zanimive rezultate.
Lastniki električnih avtomobilov so s svojimi jeklenimi konjički vse bolj zadovoljni – vsaj tako kaže raziskava, ki jo je podjetje Uscale izvedlo med 5004 lastniki električnih vozil v Švici, Nemčiji in Avstriji.
Raziskava kaže, da imajo električni avtomobili večji doseg in boljše zmogljivosti polnjenja, kar povečuje zadovoljstvo lastnikov. A hkrati razkriva tudi velike razlike med posameznimi avtomobilskimi znamkami.
Uscale je uporabil t. i. NPS-merjenje, kjer se verjetnost, da bi nekdo priporočil znamko prijatelju ali sodelavcu, ocenjuje na lestvici od 0 do 10. V povprečju je 50 odstotkov vprašanih zagovornikov svoje znamke električnega avtomobila (9–10 točk), medtem ko je 17 odstotkov kritikov (0–6 točk). Ostali so glede tega neopredeljeni.
Nekaj znamk izstopa nad povprečjem z zelo aktivnimi kupci, ki jih priporočajo drugim. Prvih pet je Xpeng (81 %), Porsche (78 %), Polestar (69 %), BMW (69 %) in Tesla (65 %).
Raziskava se izvaja že šesto leto zapored, tokrat pa prvič Tesla ni zasedla prvega mesta, kar pa, kot kaže, ni več presenečenje.