Volkswagen je s študijo I.D. BUDD-e na avtomobilskem salonu v Detroitu predstavil tudi dokončno različico nove platforme za električna vozila MEB, ki pa je seveda ne bo omejil le na avtomobile znamke Volkswagen.
Kot je za povedal Volkswagnov šef za razvoj Frank Welsch tudi med drugimi znamkami Volkswagnovega koncerna vlada veliko zanimanje za elektrificirane avtomobile in več kot polovica avtomobilov, ki bodo nastali na platformi, gotovo ne bo znamke Volkswagen.
Škoda naj bi namreč do leta 2025 načrtovala vsaj pet električnih in priključni modelov, pri Seatu pa še razmišljajo, če naj bi najprej izdelali električni ali priključno hibridni model. Volkswagen bo do leta 2020 pripravil prvi serijski model Golfovega razreda, ki bo izhajal iz jeseni v Parizu predstavljene študije I.D. Concept, ni pa še gotovo, če bo v imenu imel kratico I.D., ali pa bo ta ostala študijskega značaja. Sledil mu bo električni športni terenec, čigar študijo lahko pričakujemo aprila v Šanghaju, serijski model pa bo najverjetneje nastal tudi na osnovi detroitske študije I.D. Buzz-e.
Platformo MEB bodo z novimi generacijami sicer namenili tudi elektrificiranim Golfu, Tiguanu in Passatu, ne bo pa osnova za razkošne modele Audija in Porscheja, ki za svoje elektrificirane admiralske ladje razvijata drugo platformo.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere