Namignili so tudi na prihod visoko zmogljive športne različice.
Po nadvse uspešnih predstavitvah in zapolnjenih naročilnih knjižicah električnega Hummerja EV ter Fordovega F-150 Lightning je elektrifikacija že v polnem teku tudi na trgu ameriških poltovornjakov. Svojega aduta električne mobilnosti so zdaj predstavili pri znamki RAM Trucks, ki je včasih spadala pod okrilje znamke Dodge.
Gre za visoko razvito konceptno vozilo Ram 1500 Revolution BEV Concept, ki naj bi bilo že zelo podobno polnoserijski različici, za katero pri RAM samozavestno zatrjujejo, da bo s pomočjo revolucionarnih tehnologij med svojimi tekmeci vodilna tako na področju dosega in hitrosti polnjenja kot vlečnih ter tovornih zmogljivosti, čeprav teh trditev še niso podprli z oprijemljivimi številkami. Razkrili so le največjo polnilno moč, ki bo na 800-voltni arhitekturi znašala 350 kilovatov.
Znano je tudi, da bo poltovornjak zasnovan na električno namenski platformi STLA z usmerjenim pretokom zraka pod vozilom in aktivnim difuzorjem, kot pričakovano pa bo po zaslugi dveh elektromotorjev (z enim na vsaki osi) imel tudi štirikolesni pogon. Ta platforma omogoči tudi številne praktične prostorske rešitve, zato bo RAM kot prvi v segmentu ponudil tudi tretjo vrsto sedežev. Dostop do njih bo olajšan po zaslugi nasproti odpirajočih vrat v slogu Rolls-Roycea brez B-stebrička.
Prilagodljiva bo tudi sedežna postavitev in sredinska konzola z ravno ‘delovno’ površino in možnostjo odstranitve, v kombinaciji z nalagalno odprtino med kabino, sprednjim ter zadnjim prtljažnikom pa je posledično omogočen prevoz kar 5,5 metra dolgih predmetov. Osrednji infozabavni sistem sestavljata dva zaslona s skupnim premerom kar 28 palcev, spodnji od dveh zaslonov pa je prenosen in lahko deluje kot pametna tablica ter vozilo upravlja na daljavo. Cena nadomestnega zaslona, ko se originalnega izgubi, seveda še ni znana.
Kot se za tehnološko usmerjeno vozilo spodobi, se ponaša tudi z nekaj naprednimi in navdušujočimi tehnologijami. Kabina ima pametnega osebnega asistenta s 3D Ram avatarjem, ki sledi zvočnim ukazom tudi, ko je voznik izven kabine in lahko upravlja z vsemi pametnimi sposobnostmi vozila, na primer načinom ‘Shadow’, v katerem vozilo kot senca avtonomno sledi svojemu vozniku, ki hodi pred njim, s čimer naj bi si voznik olajšal delo pri nalaganju tovora po kakšnem gradbišču.
V vozilo je vgrajen tudi video projektor, ki vozniku na cestišče sporoča koristne informacije, v ameriško šovinističnem slogu pa je lahko na romantični večer uporabljen tudi za prenosni kino. Več o polnoserijski različici tega električnega poltovornjaka bo znano čez nekaj mesecev, pri RAM pa so že namignili, da je platforma prilagojena tudi za potencialne visoko zmogljive športne različice.