Honda predstavlja svoj četrti rod Jazza, nenavadnega manjšega avtomobila, za katerega zdaj uvajajo zgolj hibridni pogon.
Velikost ostaja skorajda nespremenjena (+1,6 cm), tako kot tudi oblika, ki sicer nadaljuje tisto, kar so ponujale že prejšnje tri generacije Jazza. V vseh pogledih se namreč Hondini snovalci usmerjajo v uporabnost. Z nekoliko tanjšimi stebrički A so dosegli boljšo preglednost, s štirimi bočnimi stekli pa omogočajo kar se da svetlo notranjost. Ta je sicer v osnovi ostala takšna kot doslej, ko gledamo na zasnovo sedežev.
Zadnji so še vedno 'čudežni', torej takšni s sedalom, ki ga je moč, kot pri sedežih v kinu, zložiti navzgor ter pripraviti uporaben prostor za prednjimi naslonjali, lahko pa na običajen način s preklopljenimi naslonjali pripravimo velik prtljažni prostor. Honda je izboljšala tudi zasnovo sedežnih površin in njihovo debelino. Drugače zasnovana armaturna plošča pa ponuja tudi dvoje predalov ('za rokavice') pred sopotnikom.
Jazz je zdaj povsem povezljiv, dodali so mu tudi osebnega pomočnika (Honda Personal Assistant), a ta bo pri nas na voljo šele kasneje. Sredinski zaslon na dotik je nekoliko povečan, z zelo enostavnimi meniji in po lasnih željah prilagodljivo vrstico na dnu zaslona, Jazz znova ponuja običajni vrtljivi gumb za glasnost radia ter še štiri 'analogne' za najpomembnejše upravljavske funkcije zaslona.
Najpomembnejša novost je pod motornim pokrovom. 1,5-litrski bencinski motor (ki deluje v Atkinsonovem ciklu in ima 72 kilovatov) je neposredno povezan z elektromotorjem (80 kilovatov) in generatorjem, za pogon v skorajda vseh primerih skrbi elektromotor, tako da tako kot pri Hondinem hibridnem CR-V tudi pri Jazzu ni klasične sklopke.
Nazivna moč Hondinega hibridnega pogona z oznako e:HEV je 109 kilovatov ter 253 Nm navora. Na voljo so trije različni vozni načini, električni, hibridni in pogon z motorjem na notranje zgorevanje, Jazzov računalniški program pa v hibridnem pogonu vedno izbira najugodnejšo kombinacijo bencinskega ali električnega pogona za učinkovito oziroma varčno vožnjo.
Normna poraba goriva (po WLTP) je za običajni Jazz 4,5 litra na 100 km, na 100 km izpusti 102 grama CO2.
Hondin slovenski uvoznik AC Mobil za letos načrtuje prodajo zgolj 15 primerkov novega Jazza, zaradi česar bodo kupcem ponudili le običajno različico, nekoliko dvignjeni Jazz Crossstar pa ne bo na voljo. Jazz z osnovno opremo Comfort stane 21.990 evrov, bogatejša oprema Elegance je dražja za slaba dva tisočaka, še enkrat toliko pa bo treba doplačati za najbogatejšo opremo Executive.