Pri Renaultu so si sicer s pomočjo varčnih dizlov in električnih modelov dolgo upirali hibridni modi, a so, kot kaže novi koncept Eolab, vendarle popustili.
Tehnologijo so poimenovali Z.E: Hybrid, gre pa za bencinski priključni hibrid. Eolab je zaradi uporabe veliko lahkih materialov (streha iz magnezija tehta le 4 kilograme) okoli 400 kilogramov lažji od povprečnega avtomobila segmenta malih avtomobilov (B), kamor sodi njihov Clio (s katerim si pravzaprav deli platformo).
Kaj več o pogonski tehniki pri Renaultu niso izdali, ni pa težko uganiti, da gre za kombinacijo majhnega turbobencinca (verjetno trivaljnega 0,9-litrskega TCe), elektromotorja in litij-ionskih baterij. Končni rezultat Eolaba je, s tem pa so se že pohvalili, 60-kilometrski električni doseg (pri hitrostih do 120 km/h) in le okrogel liter porabe (in 22g CO2 na kilometer) po normnem ciklu NEDC.
Novo na Metroplay: Alenka Husič o najlepših spominih, vzgoji hčerk in pestrem preteklem letu