Tudi iz vrst nemške politike prihajajo kritike na račun prepovedi motorjev z notranjim zgorevanjem v Evropi.
Nemški kancler Friedrich Merz je na avtomobilskem sejmu v Münchnu pozval EU k večji prožnosti pri prehodu na električne avtomobile, saj se odpor do načrtov za postopno opustitev prodaje vozil z motorji z notranjim zgorevanjem do leta 2035 krepi.
Zaskrbljeni so tudi nemški avtomobilski velikani Volkswagen, BMW in Mercedes-Benz ter ameriško-evropski Stellantis, ki na področju električnih vozil težko tekmujejo s kitajskimi proizvajalci.
Merz ni neposredno kritiziral dogovorjenega roka, vendar je poudaril, da si želi bolj pametne, zanesljive in prožne evropske regulacije. Njegov politični zaveznik, bavarski predsednik vlade Markus Söder, pa je bil na sejmu precej bolj neposreden. "Ta prepoved motorjev z notranjim zgorevanjem je napačna," je dejal in dodal, da EU potrebuje več možnosti ter daljši čas za organizacijo prehoda.
Söder ob tem priznava, da bo električna mobilnost dolgoročno prevladala, a opozarja, da Evropa potrebuje več časaza prilagoditev.
Po podatkih svetovalnega podjetja Ernst & Young je nemški avtomobilski sektor v enem letu izgubil več kot 50.000 delovnih mest, kar dodatno povečuje pritiske na politiko, da omogoči postopnejši prehod.