Evropski Ford povečuje svoj delež

24. 11. 2008
Deli
Evropski Ford povečuje svoj delež (foto: Ford)
Ford

Na 19 glavnih evropskih trgih je v prvih desetih mesecih letošnjega leta Ford prodal 1.257.400 vozil tako, da tržni delež v oktobru znaša 8, 4 odstotkov (v enakem obdobju lani pa 8, 0 odstotkov).

V oktobru je preko 19 glavnih evropskih trgih Ford prodal 107.600 vozil. To je v primerjavi z lanskim oktobrom 12, 4 odstotkov manj, vendar je Ford z izboljšanjem svojega tržnega deleža na 8, 4 odstotka izboljšal svoj položaj v primerjavi s konkurenco. Na 51 evropskih trgih je Ford prodal 133.200 vozil, kar je 12, 8 odstotkov manj kot v istem mesecu lani.

Foto: Ford

Novo na Metroplay: Peter Prevc iskreno o težkih trenutkih kariere in o očetovstvu | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem