Te dni na naš trg prihaja nova Škoda Fabia v petvratni karoserijski različici; prejšnja generacija je zanimiva le še kot Combi, torej s kombijevsko karoserijo. Zato pa je nova kombilimuzina na enakem medosju malenkostno daljša, širša, višja, večja, na koncu pa v večini pomembnejših mer zelo visoko v svojem velikostnem razredu.
Toda še večji adut je izbira: na voljo je kar sedem motorjev – štirje bencinski z močmi od 44 do 77 kilovatov (1, 2 do 1, 6 litra prostornine) in trije turbodizelski z močmi od 51 do 77 kilovatov (1, 4 in 1, 9 litra prostornine), pa štirje paketi opreme, kar v ceniku pomeni 37(! ) različic, če upoštevate še možnost filtra delcev v turbodizlih.
Dodajte še po dve notranjosti na vsak paket opreme (razen Sport, ki je le en), samodejni (6) menjalnik za bencinski motor 1.6 in še vso drugo opremo, ki jo pri Škodi od poroke s Volkswagnom lahko ponudijo, in dobite model, ki v svojem razredu s pestrostjo skoraj nima tekmeca. Razen morda Pola. Za opisano hočejo pri zastopniku od slabih 8.400 (1.2 Classic) do slabih 16.500 evrov (1.9 TDI DPF Sport), po predvidevanjih pa najbolj priljubljena različica 1.4 Ambiente stane 11.360 evrov.
Kljub vsem lepim lastnostim je treba vedeti, da je oprema Classic precej skopa, saj ima samo serijske ABS, štiri varnostne blazine in servovolan, nima pa po tretjini deljive zadnje klopi, električnega paketa (ključavnice, prednji šipi, zunanji ogledali) in klimatske naprave, kar prinese šele paket Ambiente. Razen pri modelu 1.6 Automatic je ESP doplačljiv za več kot 300 evrov, odvisno od različice. Dobrih 400 novih Fabij bo letos dobilo slovenskega lastnika.
Foto: Škoda