Obujanje legendarnih imen iz preteklosti je postal kar standard pri mnogih avtomobilskih proizvajalcih, a ko "iz groba" vstane zveneče ime, kot je Testarossa, mora biti avto, ki ga nosi, vreden tega imena.
Ferrari je razkril svoj novi paradni model – 849 Testarossa, ki bo prihodnje leto zamenjal SF90 Stradale in Spider. Gre za najnovejšo generacijo priključno-hibridnega superšportnika, ki združuje zmogljiv osemvaljni motor z notranjim zgorevanjem in kar tri elektromotorje. Skupna sistemska moč znaša sedemsto dvainsedemdeset kilovatov (1.035 KM), kar pomeni, da je to eden najmočnejših Ferrarijev serijskih modelov doslej.
Motor in tehnologija iz prihodnosti
Osnova je prenovljen 4,0-litrski V8 z dvema največjima turbopolnilnikoma, kar jih je Ferrari kdaj vgradil v serijski avtomobil. Sam motor razvije 610 kilovatov (819 KM), elektromotorji pa prispevajo dodatnih 160 kilovatov (217 KM). Dva elektromotorja sta nameščena na sprednji osi in omogočata natančno razporejanje navora, tretji pa je integriran med motor in menjalnik.
V električnem načinu pogona je moč prenešena le na sprednji kolesi, največja hitrost pa je omejena na 130 km/h. Vgrajena baterija s kapaciteto 7,45 kWh omogoča do 25 kilometrov dosega.
Novi Testarossa je hitrejši od modela SF90. Pospešek do 100 km/h znaša le 2,2 sekundi, medtem ko do 200 km/h potrebuje približno 6,3 sekunde. Najvišja hitrost presega 330 km/h. Moč se prenaša prek osemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika.
Aerodinamika in različice
Pri Ferrariju so veliko pozornosti namenili aerodinamiki. Aktivni elementi poskrbijo za 415 kilogramov podtlaka pri hitrosti 250 km/h, kar močno izboljša stabilnost. Kupci bodo lahko izbirali med kupejem in spiderjem, za najbolj zahtevne pa je pripravljen še paket Assetto Fiorano, ki z uporabo titana in ogljikovih vlaken zmanjša maso za 30 kilogramov ter doda še bolj ekstremne nastavitve podvozja.
Oblikovanje z namigi iz preteklosti
Čeprav ime Testarossa spominja na kultni model iz osemdesetih let, nove linije skorajda ne posnemajo originala. Pod vodstvom Flavia Manzonija so oblikovalci navdih črpali pri športnih prototipih sedemdesetih in letalski industriji. Kabina je zasnovana izrazito vozniško, z ločenim prostorom za voznika in sovoznika, fizičnimi stikali na volanu ter digitalnimi prikazi.
Ferrari je predstavil dve novi barvi – Rosso Fiammante z rahlo kovinskim učinkom in Giallo Ambra, ki spominja na jantar. Notranjost je lahko oblečena v novo različico Alcantare Giallo Siena, ki barvno dopolnjuje zunanji odtenek.
Čeprav Ferrari še ni razkril cenika, lahko pričakujemo, da bo začetna cena novega 849 Testarossa presegla 450.000 evrov, torej več kot je stal SF90. Prve dobave kupeja in spiderja so predvidene za leto 2026.