Očitno navtika privlači vedno več avtomobilistov, izkušnje pri učinkovitem premikanju skozi zračno maso pa jim koristijo pri razvoju optimalnih oblik pri rezanju valov. Bo Ferrari Red Bullu zdaj konkuriral še v vrhunskem jadralnem športu? Slednji so namreč tam že prisotni, glavni inženir njihove F1 ekipe Adrian Newey pa je pred časom že pomagal pri razvoju jadrnice.
Ferrari je včeraj na Instagramu objavil 14 fotografij penečega morja in valov, serijo objav pa je zaključil z videoposnetkom, kjer govorijo o svojem dirkaškem DNK, ognju, ki poganja avtomobile, in vetru, ki narekuje obliko avtomobilov ter strast po podiranju rekordov. Se Italijanom kolca po počitnicah na obali? Nanje bodo morali še malo počakati ...
View this post on Instagram
Iz vsebine videoposnetka in spremnega besedila vseh 15 objav lahko sklepamo, da se bo Scuderia Ferrari preizkusila še v tekmovalnem jadranju. Povsem mogoče je, da bodo rekorde lovili v Pokalu Amerike; tekmovalna serija skrbi za izjemno hiter razvoj tega športa.
Hidrokrila
Seveda so Italijani spretno namignili na plovilo. Za le nekaj trenutkov so pokazali plovilo, ki drvi nad vodo. Kako je to mogoče? S hidrokrili, posebnimi elementi, ki omogočajo, da se trup jadrnice dvigne iz vode in zagotavljajo velike hitrosti. Tako bodo tudi vodni Ferrariji zavidljivo hitri, saj tovrstne jadrnice dosegajo hitrosti več kot 50 vozlov oziroma skoraj 100 kilometrov na uro. To že zdavnaj ni več ležerno dopustovanje, ampak čisto pravo dirkanje, ki ima tudi svoje nevarnosti.
To ne bo prvo Ferrarijevo plovilo. Skupaj z Rivo, italijanskim izdelovalcem, so izdelali omejeno serijo 40 čolnov, poimenovanih Riva 32 Ferrari. 32 čevljev (9,75 metra) dolge gliserje poganjata kar dva Ferrarijeva V8 motorja, ki skupaj zmoreta 780 konjskih moči (580 kilovatov), kar omogoča najvišjo hitrost 54 vozlov oziroma 100 kilometrov na uro.
Tudi druge znamke
Navtika diši tudi drugim avtomobilskim znamkam. Lamborghini je na primer v sodelovanju s Tecnomarjem izdelal jahto, ki se zgleduje po njihovem superšportniku Siánu. Svojo linijo plovil ima tudi francoski Bugatii, ki je za izdelavo le teh zadolžil podjetje Palmer Johnson, za najmanjšo med njimi pa je bilo treba odšteti okoli 2 milijona evrov.
Na morju pa niso prisotne le pregrešno drage avtomobilske znamke - tudi Cupra ima svoj čoln, pri katerem jim je pomagalo. D28 Formentor v dolžino meri skoraj 8 metrov in so ga prvič predstavili leta 2021. Skupaj z njim so ponudili tudi prav posebno izvedenko svojega modela Formentor VZ5.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj