Fiat pripravil prav posebeno promocijo, v kateri so lepa dekleta in avtomobile povezali na zelo inovativen način.
Športna publikacija ESPN The Magazine je pripravila že peto posebno izdajo Body Issue, v kateri so predstavili 20 golih športnikov in športnic. K oglaševanju v Body Issue je pristopil tudi Fiat, ki se je odločil za izredno inovativen oglas.
Lepa dekleta in avtomobili so tesno povezani, a Fiat tokrat ob svoj avtomobil ni postavil lepe makenke ali pa jo posadil za krmilo - raje so najeli Craiga Tracyja, profesionalnega umetnika ličenja, ki ima dolgoletne izkušnje iz porisovanja teles, da je s ključnimi motivi Fiata 500 Abarth Cabrio porisal manekenke, ki so se potem "sestavile" v avtomobil.
Sodelujoče manekenke so morale biti zelo prožne in zelo potrpežljive, a končni rezultat je vsekakor bil vreden truda. V spodnjem videoposnetku si lahko pogledate, kako so izgledale priprave, predvsem pa vas bo verjetno navdušil začetek posnetka, kjer se številne manekenke "odvijejo" iz končnega položaja - in razkrije se veličina tega projekta.
Novo na Metroplay: "Našega posla ne moreš opravljati tako, da imaš telefon na tiho!" | Matjaž Germ