Fiat 500: prenovljen oblikovno ne odstopa od predhodnika

6. 7. 2015
Deli

Fiat je 58-letnico originalnega Fiata 500 in 8-letnico njegovega sodobnega naslednika izkoristil za predstavitev prenovljenega Fiata 500 sodobnega časa. Fiat je na vprašanje, kaj bi sploh lahko spremenili na njem, odgovoril z zelo malo oblikovne drugačnosti.

Kot pravijo, so novega Fiata 500 izboljšali s kar 1800 spremembami, ki pa niso tako zelo očitne. Prenovljeni prednji del je na voljo z ksenonskimi žarometi in led dnevnimi lučmi, drugačne pa so tudi zadnje luči s tako imenovanimi "praznimi" svetlobnimi sklopi. Na prenovljeni armaturni plošči je v kombinaciji z višjimi stopnjami opreme na voljo tudi Info-zabavnostni vmesnik Uconnect s 5-palčnmi zaslonom na dotik, predrugačen pa je tudi volanski obroč. Osvežitev so namenili tudi podvozju, s katerim je bolj kos tekmecem. Kot doslej bo še naprej na voljo kot kombilimuzina ali kabriolet, njegove mere pa so ostale bolj ali manj enake.

Za pogon je poskrbljeno z vrsto motorjev, ki seveda ustrezajo okoljskim merilom Euro 6. Sprva bosta na voljo 69-"konjski" 1,2-litrski bencinski štirivaljnik ter 85- ali 105-"konjski" 0,9-litrski bencinski dvovaljnik TwinAir. Pozneje jima bosta sledila še 95-"konjski" 1,3 litrski turbodizelski štirivaljnik in 69-"konjski" 1,2-litrski štirivaljnik v okolju prijaznejši konfiguraciji Eco.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja