Bi to lahko pospešilo popularizacijo električnih avtomobilov? Mogoče res, ampak težava je v ...
Koncern Stellantis, ki si lasti tudi Fiat, je združil moči z ameriškim zagonskim podjetjem Ample in v Madridu bosta naslednje leto uvedla nov pristop polnjenja električnih avtomobilov. Tako se bo skrajšal čas polnjenja in posledično povečala učinkovitost uporabe električnih avtomobilov.
Ample je podjetje, ki razvija tehnologijo hitre menjave baterijskih sklopov v avtomobilih. "Prazni" pripeljete do njihove postaje, ta pa vam avtomatizirano zamenja baterijski sklop v petih minutah, s katerim oddrvite naprej. Najprej bo storitev na voljo le Fiatom 500e, ki so vključeni v mrežo souporabe vozil (car sharing), nato pa bi se lahko s časom razširila tudi na fičke v zasebni lasti. V popolnem svetu bi lahko baterijski sklop na tovrstnih postajah zamenjali na kateremkoli električnem avtomobilu.
Ampak
Če bi tehnologija baterijskih sklopov v električnih avtomobilih zavila v to smer, bi lahko s polnjenjem teh manj obremenjevali omrežje, uporaba električnih avtomobilov pa bi bila še prijaznejša do voznika in potnikov - namesto čakanja na prosto polnilnico in nato še čakanja, da se avtomobil napolni, bi počakali le na prazno menjalno postajo. Vendar bi za kaj takšnega potrebovali obsežno standardizacijo tehnologije menjalnih postaj in električnih baterij.
Preberite še: Začenja se proizvodnja najnovejše Škode (VIDEO)
BONUS VIDEO: Navdihujoča zgodba naše vrhunske balerine: ona je to, kar je Luka Dončić v košarki