Kar je za nekoga pomanjkanje osnovne opreme, bo drugim raj preprostosti.
Ob začetku proizvodnje Fiat Grande Pande v Kragujevcu so bile razkrite tudi skrivnosti vstopne izvedbe velike medvedke. Te se skrivajo predvsem pri opremi, saj sprememb pri pogonskem sklopu (še) ne bo. Na voljo bo namreč v dveh izvedbah – s povsem električnim ali hibridnim pogonskim sklopom.
Vse električne različice, ki bodo tudi prve speljale s proizvodnje linije, poganja elektromotor z močjo 83 kilovatov (113KM), ki ga napaja baterija s kapaciteto 44 kilovatnih ur, ta pa zadostuje za 320 kilometrov avtonomije po meritvah WLTP. Hibridni model bo združil 1,2-litrski bencinski motor z močjo 102 KM (75 kW), elektromotor z močjo 28 KM (21 kW) in 48-voltno litij-ionsko baterijo. Tudi ročnega menjalnika še ni v ponudbi, nadomešča ga samodejni 6-stopenjski z dvojno sklopko.
Velika razlika pa bo med nivoji opremljenosti. Te so pri hibridni izvedbi razdeljeni v tri nivoje: Pop, Icon in La Prima. Osnovna izvedba Pop je v tem trenutku v Italiji na voljo po promocijski ceni le 16.950 evrov, seznam opreme pa prinaša nekaj osvežujoče preprostosti. Platišča so črna in jeklena, zadnja stekla se pomikajo ročno, osrednji infozabavni zaslon pa nadomesti le držalo za telefon!
Kar bo za nekoga pomanjkanje skoraj osnovne opreme (ki je seveda na voljo pri višjih nivojih opreme), za druge predstavlja odlično pobeg pred agresivno modernizacijo avtomobilov na modernem trgu. Brez skrbi, tudi osnovna različica pa skriva nekaj dobrot, kot recimo parkirne senzorje zadaj, digitalni voznikov zaslon in električni pomik sprednjih stekel.
Novo na Metroplay: "Treba je poznati žalost, nesrečo in poraz, da lahko ceniš vse te uspehe" | SIDDHARTA INTIMNO