Revolucionarna novost pomeni začetek novega obdobja.
Fiat bo z novim modelom Grande Panda v segment električnih vozil vpeljal revolucionarno novost, ki bi pomeni začetek novega obdobja bolj uporabniku prijaznega ekološkega prehoda.
Preberite še:
Italijanski proizvajalec zagovarja filozofijo električne mobilnosti za vse in meni, da mora biti ne le dostopna, pač pa tudi praktična. In če vsaj trenutno še ni mogoče polnjenje v desetih minutah za vožnjo skoraj 1000 kilometrov, s čimer se ponašajo dizelski avtomobili, pa so v Torinu svojim kupcem ponudili vsaj rešitev same izvedbe polnjenja.
Uporabnikom bodo prizanesli z zvijanjem debelih polnilnih kablov, ki zavzemajo tudi dobršen del prostora prtljažnika, ki je pri električnih avtomobilih praviloma že tako manjši zaradi baterije. Grande Panda, ki jo že proizvajajo v srbskem Kragujevcu, bo zato imela kabel že vgrajen. Nameščen bo pod sprednji pokrov, uporabnik pa ga bo izvlekel iz posebnega predala za prednjo masko. Rešitev bodo privzeli tudi prihodnji Fiatovi električni modeli.
Pri Fiatu vidijo novo rešitev kot svež pristop k polnjenju. Kabli pogosto zavzemajo veliko prostora v prtljažniku, njihova uporaba pa je precej nepraktična, zlasti v hladnem in deževnem vremenu. Nekateri avtomobili imajo v ta namen sicer tako imenovani frunk, ali front trunk, prednji prtljažnik posebej za kable, Fiat pa je zamisel še bolj izpopolnil in dodelal. Grande Panda je tako prvi avto, ki bo imel integriran polnilni kabel. Podobno rešitev smo sicer že srečali pri Citroenu Amiju, a mikro malčka ne moremo ravno postavljati ob bok običajnim avtomobilom. Poleg tega je Amijev kabel predviden za polnjenje na običajni gospodinjski vtičnici.
Integrirani polnilni kabel ima sicer le eno pomanjkljivost: omogoča polnjenje z izmeničnim (AC) tokom z maksimalno močjo polnjenja 7,4 kW. Za polnjenje z enosmernim tokom z močjo do 100 kW bo na boku Grande Pande še dodatna vtičnica, kamor bo uporabnik priklopil kabel hitre polnilnice. Hitro polnjenje namreč lahko povzroči pregrevanje kabla, ki ga je zato najbolje pustiti izven avta, kot pri tradicionalnem polnjenju.