Fiat Sedici je zapeljal na slovenski trg

17. 4. 2007
Deli

Evo ga. Sedici, torej 16 ali 4×4, kot je bilo sprva načrtovano. Fiat Sedici, ki je odslej na voljo Slovencem, je v ponudbi tudi z le dvokolesnim pogonom (torej 4×2), z dvema motorjema in z dvema paketoma opreme.

Skupaj je v ceniku šest različic, ki se cenovno začnejo pri 15.590 evrih (1.6 16V 4×2 Dynamic) in končajo pri 21.590 evrih (1.9 Multijet 8V 4×4 Emotion). Fiatov turbodizel je za 3.700 evrov dražji od Suzukijevega bencinskega stroja. Kar dober je tudi osnovni paket opreme (strešna nosilca, ročna klimatska naprava, električni paket z daljinsko ključavnico, ABS, 4 varnostne blazine, avdiosistem s komandami na volanskem obroču . . ), z ESP, ki je v paketu z varnostnimi zavesami, pa stane dodatnih 620 evrov in je v ponudbi le pri 1.9 JTD 4×4.

Cene so zelo blizu Suzukijevemu SX4 ('očiščene' so po trditvi Avto Triglava celo nekaj nižje), zastopnik pa tekmece vidi v modelih HRV, RAV-4, Tucson, Terios, SX4 in tudi v povsem klasičnih kombilimuzinah spodnjega srednjega razreda. Ampak Sedici je le malo večji od Grande Punta in ima prtljažnik v osnovi velik 270 litrov. Sedici, ki je v Evropi precej priljubljen (glede na zmogljivosti Suzukijeve tovarne na Madžarskem), bo letos razveselil le 50 kupcev v Sloveniji.

Foto: Fiat

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"