Podatki o novem Focusu RS se berejo kot dobra pravljica. Za približno petnajst tisočakov bo cenejši od Impreze WRX STI in Lancerja Evolutiona s podobnim številom 'konjev' (305 pri 6.500/min), resda le s prednjim pogonom, a ta naj bi bil najmanj tako dovršen kot njegova zunanja oblika.
Bi ga, če ne bi bil posebne zelene barve, zamenjali za orožje Hirvonena in Latvale, ki dirkata s Focusi na reliju za SP? Ta krilca, difuzor, spojlerji, veliki zajemalniki zraka in razširjeni blatniki. Da je zaradi potrebe po dodatnem hlajenju pod 'prerešetanim' motornim pokrovom nabrušen 2, 5-litrski turbopetvaljnik iz Focusa ST, je znano. Zdaj je znanih tudi njegovih 440 Nm navora pri 2.300–4.500/min.
Moč so RS-u povečali predvsem zaradi povečanja turbopuhala, ki nima več 0, 7 bara, ampak 1, 4 bara. Koloteki so razširjeni za 40 milimetrov, štirikolesnemu pogonu pa so se pri Fordu odrekli, ker naj bi bil predrag in pretežak. Pospešek tono in pol težkega civilnega športnika znaša vsega 5, 9 sekunde, največja hitrost pa je kar 263 kilometrov na uro. RS v povprečju popije 9, 4 litra goriva.