Focus RS: 5,9 sekunde od 0 do 100 km/h

Podatki o novem Focusu RS se berejo kot dobra pravljica. Za približno petnajst tisočakov bo cenejši od Impreze WRX STI in Lancerja Evolutiona s podobnim številom 'konjev' (305 pri 6.500/min), resda le s prednjim pogonom, a ta naj bi bil najmanj tako dovršen kot njegova zunanja oblika.

12. 2. 2009

Focus

Bi ga, če ne bi bil posebne zelene barve, zamenjali za orožje Hirvonena in Latvale, ki dirkata s Focusi na reliju za SP? Ta krilca, difuzor, spojlerji, veliki zajemalniki zraka in razširjeni blatniki. Da je zaradi potrebe po dodatnem hlajenju pod 'prerešetanim' motornim pokrovom nabrušen 2, 5-litrski turbopetvaljnik iz Focusa ST, je znano. Zdaj je znanih tudi njegovih 440 Nm navora pri 2.300–4.500/min.

Moč so RS-u povečali predvsem zaradi povečanja turbopuhala, ki nima več 0, 7 bara, ampak 1, 4 bara. Koloteki so razširjeni za 40 milimetrov, štirikolesnemu pogonu pa so se pri Fordu odrekli, ker naj bi bil predrag in pretežak. Pospešek tono in pol težkega civilnega športnika znaša vsega 5, 9 sekunde, največja hitrost pa je kar 263 kilometrov na uro. RS v povprečju popije 9, 4 litra goriva.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri