Ford Edge in Ford Ranger - s popravki za Evropo

Ford je objavil podatke o dolgo napovedovani evropski različici Forda Edge, onkraj Atlantika že dolgo znanega velikega športnega terenca. V Frankfurtu bo debitirala je tudi evropska različica poltovornjaka Forda Rangerja.

Ford Edge in Ford Ranger - s popravki za Evropo (foto: Ford) Ford
11. 9. 2015

Ford Edge bo v Evropi na voljo z dvema različicama turbodizelskega štirivaljnika 2,0 TDCi. Šibkejša 180-"konjska" bo na voljo v kombinaciji s šeststopenjskim samodejnim, močnejša 210-"konjska" pa s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Oba motorja bosta porabila 5,8 litra goriva na sto kilometrov in v zrak izpustila 149 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Obe različici bosta serijsko imeli štirikolesni pogon ter sistem start-stop.

Najbolje opremljena različica Rangerja Wildtrak, ki jo bodo pokazali v Frankfurtu, bo opremljena z vsemi za osebne avtomobile značilnimi pripomočki, izstopajo pa v osmih smereh električno nastavljivi vozniški sedeži. Izboljšani 2,2-litrski štirivaljnik TDCi bo na voljo z močmi 130 ali 150 "konjev", na voljo pa bo tudi 200-"konjski" 3,2-litrski petvaljnik TDCi. Ranger tudi v novi generaciji ostaja kleni terenec, ki z 230-milimetrsko oddaljenostjo dna od tal premaguje vsakovrstne podlage in tudi do 800 milimetrov globoko vodo.