Ford Edge z evropskimi specifikacijami v Frankfurtu

8. 9. 2015
Deli

Ford je za predstavitev na avtomobilskem salonu v Frankfurtu pripravil evropskemu trgu prilagojenega športnega terenca Edge in napovedal, da bo za Evropo pripravil še več avtomobilov s štirikolesnim pogonom.

Ford namreč z začetkom prihodnjega leta v Evropi načrtuje pet povsem novih ali prilagojenih modelov, ki se bodo v prihodnjih treh letih borili za svoj delež v segmentu manjših in večjih športnih terencev. Prvi bo v ZDA dobro znani Edge, štirikolesni pogon pa bo imel tudi novi Focus RS. Še letos bodo osvežitev namenili tudi Kugi. Nabor Fordovih modelov s štirikolesnim pogonom se bo tako od leta 2012, ko so bili le trije, do konca prihodnjega leta povečal na osem modelov. S tem naj bi se prodaja Fordovih avtomobilov s štirikolesnim pogonom v primerjavi z letom 2014, ko so jih prodali 46.000, do konca leta 2016 povečala na 70.000.

Ford sicer v Evropi do konca 2016 pričakuje prodajo 200 tisoč športnih terencev, kar bi pomenilo 200-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2013. Njihov delež v skupni prodaji naj bi z 20 odstotkov leta 2014 poskočil na 27 odstotkov leta 2020.

Ford pri svojih napovedih izhaja predvsem iz ankete, ki jo je v Franciji, Nemčiji, Italiji, Španiji in Veliki Britaniji opravil med 5000 odraslimi, starimi več kot 17 let. Anketa je pokazala, da si športnih terencev izjemno želijo predvsem mladi "milenijske" generacije Y med 17. in 34. letom starosti, ki tvorijo 24 odstotkov evropskega prebivalstva. O športnem terencu razmišlja vsak četrti "milenijec", všeč pa so jim predvsem zaradi občutka moči med vožnjo, videza, zaradi katerega jih opazijo, športnih lastnosti in zabavne vožnje.

Podnebna kriza spreminja vinsko geografijo: Šampanja se seli v Anglijo

Še nekaj izsledkov ankete o željah pripadnikov milenijske generacije:

- 54 odstotkov jih meni, da so športni terenci v mestu ali na podeželju boljši od drugih avtomobilov;

- 52 odstotkov jih verjame, da so športni terenci bolj varni od kateregakoli drugega tipa avtomobila;

- 84 odstotkov jih verjame, da so športni terenci v zadnjih letih postali bolj varčni in bolj prijazni do okolja;

- 52 odstotkov jih načrtuje nakup športnega terenca, saj naj bi le ta tip avtomobila odražal trdnost in njihov življenjski slog hkrati pa jih čustveno in razumsko privlačil.