Po 47 letih bo 7. julija s tekočih trakov tovarne v Kölnu zapeljal še zadnji Ford Fiesta in tako sklenil pomembno obdobje za "modri oval".
To, da se Fiesta letošnje poletje dokončno poslavlja, je znano že dolgo. Pri Fordu so se namreč proizvodne zmogljivosti odločili sprostiti na račun prihajajočega električnega Forda Explorerja in tovarno spremeniti v nekakšen center električnih vozil. Povsem drug namen torej, ki bo končal zgodbo, ki se je začela z na nek način plemenitim namenom.
Fiesta je namreč nastala kot odgovor na naftno krizo sedemdesetih, ko je Ford potreboval avto z nizko porabo in nizkimi stroški vzdrževanja. Rodila se je zgodba o uspehu, saj je bil avto desetletja med najbolj priljubljenimi malčki na trgu. Na ceste je zapeljala v sedmih generacijah, poleg uspeha na trgu, pa je žela tudi uspehe v avto športu. Fiesta je namreč še vedno med najbolj priljubljenimi dirkalniki za reli, predvsem v nižjih kategorijah.
V 47 letih so jih izdelali več kot 20 milijonov, zadnji dve pa bosta ostali v Fordovi lasti. Ena bo v zapuščinski zbirki Forda v Nemčiji, druga pa v podobni zbirki v Veliki Britaniji, kjer je bila Fiesta sploh zelo priljubljena.
Preberite še: Zakaj najmanjši avtomobili zapuščajo trg? To je njihova usoda ...
BONUS VIDEO: Majhen reli dirkalnik z veliko potenciala!