Potem ko smo jo videli v Ženevi, je Ford zdaj objavil tudi uradne podatke nove Fieste ST, ki bo na voljo s troje ali petero vrat.
Verjetno je pri avtomobilu tega tipa najpomembnejše tisto, kar se skriva pod pločevino, in Fiesta ST v tem pogledu nikakor ne razočara. Za pogon skrbi 1,5-litrski turbobencinski trivaljnik, ki razvija moč 200 'konjev' in navor 290 njutonmetrov ter za sprint do 100 kilometrov na uro poskrbi v 6,5 sekunde in pospešuje vse do 230 kilometrov na uro.
Pri tem mu lahko ob doplačilu pomagata tudi Quaifejev diferencial z omejenim zdrsom, ki sodeluje s sistemom za razporejanje navora, in pomoč pri speljevanju Launch Control. Fiesta ST je opremljena tudi z izbiro treh različnih načinov vožnje, ki jo spreminjajo od povsem krotke kombilimuzine za vsakdanje vožnje, ko lahko za 11-odstotni prihranek pri stroških goriva izključi en valj, do silovitega dirkalnika, ki na dirkalni stezi izkoristi vse motorne 'konje'.
Pri Fordu so veliko pozornosti posvetili tudi zadnji premi, bolj neposrednemu volanu in asistenčni elektroniki, s čimer so Fiesti ST omogočili, da je v ovinkih lahko do 14 odstotkov hitrejša od Fieste ST 200 prejšnje generacije.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj