Iz Brentwooda je pred uradnim začetkom avtomobilskega salona v Londonu pricurljala novica, da je Focus RS končno nared. No, ne še povsem, saj inženirji z nastavitvami podvozja še niso čisto zadovoljni in se bodo z njimi še poigravali. Je pa zato razkrito vse drugo.
Da gre za pravi dirkaški stroj poleg zunanje oblike, razkriva tudi notranjost. Je barvno usklajena z zunanjostjo, v njej so vrhunski Recarovi sedeži s poudarjenimi bočnimi oporami, aluminijaste stopalke, obilica delov iz ogljikovih vlaken, dodatni merilniki (tudi za tlak turbine) na vrhu armaturne plošče, trikrak volanski obroč in emblemi z napisom RS, ki vozniku v nobenem trenutku ne pustijo, da bi pozabil, v kakšni zverini sedi. Srce RS-a je prisilno polnjeni bencinski petvaljnik. Podoben kot v ST-ju, le da zmore 221 kilovatov in 410 Nm navora. Zaradi boljšega razmerja med maso in močjo so se tokrat odločili, da pogon ne bo več štiri-, ampak dvokolesni, ki bo gnal prednji kolesi. Toda kot zatrjujejo pri Fordu, s tem lastniki RS-ov ne bodo prav v ničemer prikrajšani. Delno zaporo diferenciala (Quaife Automatic Torque Blasing limited-slip diferential), ki neveščim voznikom po navadi povzroča težave pri vodenju avtomobila, so povezali z revolucionarnim sistemom Revo-Knuckle
Foto: Ford
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del