S-Max ni več sam, saj mu je Ford pridružil Galaxyja, ki je po novem menda še bolj razkošen in poln tehnoloških pripomočkov kot prej.
Galaxy v veliki meri povzema oblikovne linije S-Maxa, zato je tudi zanj značilna nova zasnova sprednjega dela Fordovih modelov, ki se odraža v veliki maski motorja in vitkih žarometih. Od manjšega modela se razlikuje po bolj enoprostorski zasnovi zadnjega dela. V prostornejši kabini je dovolj prostora za sedem potnikov v treh vrstah popolnoma enakovrednih sedežev. Če želi voznik povečati prtljažne kapacitete, zgolj pritisne na gumb in sedeži v drugi in tretji vrsti se samodejno zložijo v dno ali pa dvignejo iz njega, vstopanje potnikov na zadnje sedeže pa olajšajo sedeži v drugi vrsti s funkcijo "easy-entry", ki nagne naslonjalo in sedež pomakne naprej ter nekoliko spusti tla. Prtljažna vrata je mogoče odpreti z brco pod zadek avtomobila. V kokpitu izstopa digitalni zaslon namesto klasičnih stikal, ki ga voznik lahko kofigurira po lastnih željah, potnike pa lahko razvajajo oprijemljivi masažni sedeži, ki se prilagodijo tudi izstopu iz avtomobila.
Za pogon bo poskrbljeno z že znano paleto Fordovih bencinskih in dizelskih motorjev Euro6, med katerimi bo tudi 210-"konjski" dizelski motor 2,0 TDCi, za dobro vodljivost pa bo poskrbel Fordov prilagodljivi volan, pri katerem se krmilno razmerje prilagaja hitrosti vožnje. K večjemu udobju bo pripomogla zadnja prema s Fordovim integralnim členom v prilagodljivem vzmetenju, ki povečuje tudi bočno togost avtomobila, kar dobro vpliva na vodljivost.