Evropski Ford je na vseh 19 glavnih trgih povečal svoj tržni delež za 0, 8 odstotne točke na skupno 8, 5 odstotkov.
Medtem, ko se je prodaja na evropskih trgih zmanjšala v povprečju za 20, 1 odstotkov, se je Fordova prodaja znižala za 14, 2 odstotka, kar pomeni 15.000 vozil manj, v primerjavi z lanskim februarjem.
Evropski Ford je v mesecu februarju na 19 evropskih trgih skupno prodal 91.100 vozil, od tega 27.900 novih Fiest. Tako se Fiesta po prodaji uvršča na prvo mesto med Fordovimi modeli in na odlično drugo mesto v celotni avtomobilski industriji. V letošnjem letu se je na ceste zapeljalo že 56.200 novih Fiest, od predstavitve v avgustu pa že 117.000 avtomobilov.
Foto: Ford
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj