Ford obkljukal trimilijonti majhen dizel v Evropi

Ford je izdelal trimilijonti majhen turbodizeljski motor z nizkim ogljičnim odtisom v Evropi. Pozor na 1,5-litrski TDCi, ki ga bodo ponujali v B-Maxu, Fiesti, Focusu, C-Maxu, Grand C-Maxu in celo v povsem novem Mondeu!

24. 10. 2014

Motor, ki so ga izdelali v tovarni dizeljskih motorjev v britanskem Dagenhamu, je del Fordove motorizacije, skladne z emisijskim standardom Euro 6.

"Še posebej nas veseli dejstvo, da smo ta mejnik v proizvodnji dosegli s Fordovim tehnološko najnaprednejšim in najvarčnejšim dizelskim motorjem doslej – 1,5-litrskim dizelskim motorjem TDCi," je povedal direktor proizvodnje in vgradnje pogonskih sklopov pri Fordu Evropa Dirk Heller.

Najnovejša različica 1,5-litrskega motorja bo najprej na voljo z novim Focusom, sledili pa bodo povsem novi Mondeo, novi C-Max in Grand C-Max. Bati, sorniki in tesnila so prevlečeni s šest mikronov debelim ogljikovim premazom, podobnim diamantu, ki pomaga zmanjšati trenje ter zagotavlja večjo varčnost in prefinjenost. Turbopuhalo z variabilno šobo poveča pretok zraka, izpuste dušikovih oksidov pa učinkovito zmanjša zapora NOX v sistemu za naknadno obdelavo izpušnih plinov.