Z novo Pumo Gen-E pri Fordu širijo nabor povsem električnih avtomobilov.
Puma je bila v prvih desetih mesecih letošnjega leta peti najbolje prodajani majhen SUV v Evropi, z 129.270 prodanimi primerki, kar je 3,9 odstotka manj kot v enakem obdobju lani, kažejo podatki analitične hiše Dataforce. Z novo električno različico si Ford prizadeva utrditi položaj na trgu manjših električnih SUV-jev.
Ford Puma Gen-E porabi, po Fordovih navedbah, 13,1 kilovatne ure na 100 kilometrov, kar je manj od konkurenčnih modelov, kot so Opel Frontera (14,4 kWh/100 km), Hyundai Kona Electric (14,8 kWh/100 km), Peugeot e-2008 (15,5 kWh/100 km) in Jeep Avenger (15,4–16 kWh/100 km). Z 43-kWh baterijo omogoča doseg do 376 kilometrov.
Oblikovanje Pume Gen-E črpa navdih iz večjega električnega SUV-ja Mustang Mach-E, kar je opazno pri sprednji maski, po kateri se avtomobil najbolj razlikuje od različic z notranjim zgorevanjem. Dodani so nov zadnji spojler in posebna lita platišča.
Notranjost vključuje prenovljeno sredinsko konzolo z več prostora za shranjevanje, saj je upravljanje prestav premaknjeno za volanski obroč. Kljub dodani bateriji ohranja "megabox" za dodatno shranjevanje v zadnjem delu vozila, še več, po novem ga imenujejo celo "gigabox", prtljažni prostor pa se je posledično povečal na 574 litrov (s 456 litrov pri različici z motorjem z notranjim zgorevanjem). Pod sprednjim pokrovom je še 43-litrski prostor za shranjevanje.
Električni pogon vozila zagotavlja 123 kilovatov moči (167 KM), pospešek od 0 do 100 km/h pa znaša 8 sekund. Največja hitrost polnjenja je 100 kilovatov, kar omogoča polnjenje od 10 do 80 odstotkov v le 23 minutah.
V notranjosti Puma Gen-E vključuje 12-palčni osrednji zaslon na dotik, ki poganja Fordov informacijsko-zabavni sistem Sync 4 z vgrajenim glasovnim upravljanjem Alexa. Standardno podpira Apple CarPlay in Android Auto. Pri različici z višjo opremo je tu še brezstični dostop in električna prtljažna vrata. Med dodatnimi možnostmi so tudi napredne funkcije za pomoč vozniku, kot je prilagodljivi tempomat.
Avtomobil vključuje tudi "vožnjo z enim pedalom", ki poveča regenerativno zaviranje, vendar ni opremljen s toplotno črpalko, kar bi lahko vplivalo na doseg v zimskih razmerah.
Električna različica Pume bo izdelana v tovarni Ford-Otosan v Craiovi, Romunija, kjer že proizvajajo različice z notranjim zgorevanjem in povezani model Transit Courier. Električni pogonski sklop pa prihaja iz Fordove tovarne v Halewoodu, Anglija.