Ford je na salonu gospodarskih vozil v Birminghamu predstavil osveženi Transit, ki mu je namenil predvsem novi turbodizelski motor 2,0 Ford EcoBlue.
Kot pravijo, je novi motor za dobrih 13 odstotkov bolj gospodaren od dosedanjega motorja 2,2 TDCi, njegove emisije ogljikovega dioksida se začnejo pri 157 gramih na 100 kilometrov, občutno nižji so tudi drugi izpusti, s katerimi ustreza okoljskim predpisom Euro 6, prinaša pa tudi precejšnje, več kot 20-odstotno zvišanje navora pri nižjih vrtljajih. K nižjim stroškom vzdrževanje pripomore tudi s servisnim intervalom 60.000 kilometrov oziroma dveh let.
Motor, ki so ga v sodelovanju razvili Fordovi britanski in manški inženirji, bo sprva na voljo z močmi 105, 130 in 170 'konjev', pozneje pa naj bi moč njegovih različic segla do 240 'konjev'. Njegova uporaba sicer ne bo omejena zgolj na lahka gospodarska vozila, ampak ga bo Ford sčasoma vgradili tudi v svoje osebne avtomobile.
Transitova osvežitev sicer ni omejena zgolj na motor, ampak so mu namenili tudi izboljšane tehnologije za pomoč vozniku, kot sta stabilizacija ob bočnem vetru in opozarjanje pred trki z zaznavanjem pešcev, ter možnost šestopenjskega samodejnega menjalnika in zračnega vzmetenja na zadnji premi.