Roboti bodo izpostavljeni ekstremnim vremenskim razmeram, ki so za človeka prezahtevne.
Vsako vozilo je v fazi testiranja izpostavljeno ekstremnim vremenskim razmeram. Proizvajalci ga namreč preizkusijo v skoraj vseh pogojih, katerim ga lahko izpostavi tudi potencialni uporabnik. To pomeni od saharske vročine do arktičenga mraza, snežnih neviht in puščavskega peska. Takšni pogoji pa so lahko za testne voznike škodljivi ali celo nevarni, prav tako pa zahtevajo upoštevanje varnostnih protokolov, kot je stalna prisotnost zdravniške ekipe ter konstantno nadzorovanje zdravstvenega stanja voznika. Prav zato je Ford najel dva nova testna voznika, ki pa se od drugih nekoliko razlikujeta.
Gre namreč za robota, ki so ju poimenovali Shelby in Miles po Carrollu Shelbyju in Kenu Milesu, ki sta slovita testna voznika in dirkača, zaslužna za številne uspehe Fordove dirkaške divizije v 20. stoletju, tudi za slovito zmago na dirki 24 ur Le Mansa leta 1966. Shelby in Miles lahko obratujeta v temperaturnem razponu od -40 do +80 stopinj Celzija ter na ekstremno visoki nadmorski višini. Lahko obratujeta s stopalko za plin, zavoro in tudi sklopko, z eno od rok zamenjata prestavo in z drugo prižgeta ali ugasneta motor. Svoje obnašanje pa lahko prilagodita tudi potrebam po različnih načinih vožnje, od umirjenega do športnega.
Obratovala bosta v Fordovi vremenski tovarni v Kölnu, kjer lahko poustvarijo enake razmere kot so v Sahari, Sibiriji ali na vrhu najvišjih gora v Alpah, s tem pa se izognejo potovalnim in vremenskim omejitvam, ki jih lahko zakrivijo spremenljive razmere v svetu. Po besedah Fordovega nadzornika za testiranje Franka Seeliga, pa je nova pridobitev zelo dobrodošla, saj bosta lahko svoje delo opravljala čez celo noč brez premorov za kosilo ali stranišče.