Ford v okviru avtonomne vožnje razvija tehnologije, ki bodo voznikom sporočale lokacijo reševalnih vozil, s čimer se bodo lahko hitreje odzvali na sireno in reševalcem laže omogočili, da hitreje prispejo na kraj intervencije.
Dejstvo je, da je iskanje intervencijskega vozila z vključeno sireno na nujni vožnji v vsakdanjem prometu lahko za voznika precej stresna situacija, voznik pa lahko z zmedenim odzivom namesto, da bi se mu umaknil, reševalnemu vozilu celo oteži pot do nesreče. Pri Fordu so se na takšne situacije odzvali s tehnologijo, ki radijski signal iz intervencijskega vozila pošlje neposredno v vozila v bližini in voznike obvesti, od kod to prihaja in kako daleč je, zato se mu lahko bolj učinkovito umaknejo in mu zagotovijo prosto pot.
Pazi, nekdo je prevozil rdečo luč!
Na enaki osnovi deluje tudi tehnologija "Intersection Collision Warning" (opozorilo proti trku v križiščih), ki bo voznike, ki se približujejo križišču, opozorila na nevarnost trčenja z avtomobilom, ki vozi iz nasprotne smeri. Avtomobili, ki vstopajo v križišča, si namreč izmenjujejo opozorilne signale, na podlagi katerih potem njihovi varnostni sistemi izračunajo možnost nesreče. Če je tveganje veliko, sistem oba voznika opozori, naj upočasnita ali pa se ustavita. Sistem lahko voznika v enem avtomobilu tudi posvari, če je drugi voznik denimo prevozil rdečo luč na semaforju, opozarja ga lahko tudi na avtomobile, ki se znajdejo v mrtvem kotu, pomaga pa mu lahko tudi pri vzdrževanje zelenega vala.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj