Formula 1 drugače kot doslej

Jutri se z uradnim treningom začenja nova sezona formule 1.

13. 3. 2014

Zdaj verjetno že vsi veste, da bo to leto velikih sprememb. Vračajo se turbomotorji, ki pa so namesto 2,4-litrskih osemvaljnikov zgolj 1,6-litrski šestvaljniki. Novi motorji so zaradi zahtev ki jih je podala FIA predvsem bolj varčni in manj onesnažujejo okolje, s vseeno zmorejo spoštljivih 600 'konjev'.

Menjalniki so dobili prestavo več, voznikom jih bo na voljo osem, občutno zmogljivejši pa bo tudi sistem za zbiranje odvečne energije. ERS je zamenjal KERS, voznikom pa bo namesto šestsekundnih 80 'konj' na voljo kar 160 'konj' in to celo do 33 sekund na krog. Spremenjeni so še izpušni sistem, gorivo je omejeno na 100 kg, za skoraj 50 kilogramov je dvignjena najmanjša dovoljena masa dirkalnika.

Povsem drugačni so dirkalniki tudi oblikovno, predvsem zaradi aerodinamike, ki bo igrala pomembno vlogo, več bo testiranj, več pa bo tudi točk, saj bodo dirkačem na zadnji dirki, ki bo letos v Abu Dabiju, podelili kar dvojne točke.

Sicer pa so pri Red Bullu pripravili zanimiv video, v katerem nazorno prikažejo nekatere spremembe v letošnjem cirkusu formule 1.