Fotogalerija: Lancer Sportback in Evolution

10. 10. 2008
Deli

Kar 70 odstotkov celotne prodaje Lancerjev naj bi uspelo doseči petvratni različici Sportback, in to tako v Sloveniji kot v Evropi.

Sportback je novost v ponudbi na našem trgu, v ceniku pa so le različice z motorji 1.8 (od 18.490 evrov) in 2.0 DI-D (od 20.490 evrov), kar pomeni, da z 1, 5-litrskim motorjem ni na voljo in da sta ceni za limuzino in kombilimuzino enaki.

Tudi štirje paketi opreme so isti, ne glede na izbrani paket pa imajo vsi med drugim stabilizacijski ASTC (ESP), sedem varnostnih blazin (kolenska za voznika! ), spojler na zadku in ročno klimatsko napravo. Ker se z dolžino že preriva v srednji avtomobilski razred, bo njegov adut poleg prilagodljivosti tudi prostornost.

Le pet odstotkov deleža prodaje znotraj Lancerjev, a krepko več poželjivih pogledov pa bo dosegel (štirivratni) Lancer Evolution, ki z zasnovo (nadgrajena športna mehanika in elektronika, sedeži Recaro v Alcantari) že meji na dirkaški avtomobil. V osnovi stane 49.500 evrov, za prestavo več in sklopko več (menjalnik z dvema sklopkama! ) pa je treba doplačati 2.000 evrov. Pri njem ponujajo dodaten paket, a gre v tem primeru (poleg dodatkov pri udobju) za še več dirkaške mehanike. Ta paket stane šest tisoč evrov.

S tem pa ponudba vseeno še ni popolna; spomladi 2009 bo na trg prišel vezni člen med 'civilnimi' Lancerji in Evom: Raliart. (VK)

Spletna stran slovenskega zastopnika.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja