Popolno reportažo s frankfurtskega avtomobilskega salona boste sicer lahko prebrali v Avto magazinu, ki (izjemoma in prav zato, da boste lahko prebrali vse o tem, izide v petek, 14. septembra), tule pa vam ponujamo izbor najpomembnejših serijskih novosti - bolj v slikah kot besedah.
Aston Martin DBS
Tole Bond verjetno vozi za lastni užitek v svojem prostem času. Pod motornim pokrovom je 510-'konjski' dvanajstvaljnik. več>>
Audi A4
Ena najpomembnejših novosti - tokrat so v Ingolstadtu zavili v malo bolj športne vode, da bi lažje konkurirali BMWjevi trojki. Dizli so povsem novi, s tehnologijo skupnega voda. več >>
BMW X6
V Frankfurtu serijske različice sicer še niso pokazali, so pa na ogled postavili hibridni koncept z bencinskim in električnim motorjem, ki pa je navzven že povsem enak, kot bo serijski X6. več >>
Chevrolet HHR
Variacija na temo ameriških karavanov petdesetih let s pridihom hot-rodov. 2, 4-litrski bencinski motor zmore 175 'konjev'. več >>
Chrysler Grand Voyager
Dedek vseh enoprostorcev je doživel popolno prenovo. Za Evropo bo še vedno najbolj zanimiv 2, 8-litrski turbodizel.
Dodge Journey
Dodge nadaljuje produktno ofenzivo v Evropi in tokrat so predstavili Journey, mešanico med karavanom in enoprostorcem. Na voljo bo s petimi ali sedmimi sedeži.
Ford Focus
Prenova je bolj kozmetična kot tehnična, če seveda izvzamemo motorje oziroma modela Econetic (1, 6-litrski dizel s 115 grami CO2 v izpuhu). več >>
Ford Kuga
Kuga (morda pri nas dobi drugačno ime) je zasnovan na enaki osnovi kot C-Max in ima dvo- ali štirikolesni pogon, poganja pa ga za začetek dvolitrski 136-'konjski' dizel. več >>
Hyundai i30CW
Svežemu i30 so pri Hyundaiju v Frankfurtu dodali še karavansko različico i30CW, ki smo jo v Evropi videli prvič. Zanimivo: CW, ne SW.
Jaguar XF
Če pogori XF, je prihodnost Jaguarja (ponovno) pod vprašajem. Da v tovarni vanj verjamejo, dokazujejo namigi, da mu bodo kmalu sledile še kabrioletsko in kupekaravansko različico. več >>
Kia Pro_Cee'd
Med serijskimi modeli je bil novost Pro_Cee'd, trivratna in bolj športno oblikovana (a tehnično enaka) različica Cee'da. več >>
Lancia Musa
Nova Musa je od predhodnice daljša za 6 centimetrov, a v notranjosti ne nudi kaj več prostora, povečanje je opazno predvsem v prtljažniku.
Mazda6
Nova Mazda6 ni le bolj agresivno oblikovana od predhodnice, temveč je na račun skoraj 10 centimetrov večje dolžine tudi bolj prostorna. več >>
Mercedes Benz C-T
Novost je kombijevska različica razreda C, torej C T. Večino tehnike si seveda deli z limuzinsko različico, v njej pa bo na voljo novi Start-Stop sistem za varčnejšo mestno vožnjo. več >>
Mini Clubman
Clubman je 24 centimetrov daljši od navadnega Minija, zato je na zadnjih sedežih uporabno več prostora - medosna razdalja se je namreč povečala za 80 milimetrov. več >>
Mitsubishi Lancer
V Frankfurtu smo si lahko ogledali štirivratno, limuzinsko različico, kmalu pa ji bosta sladili še petvratna in kombijevska. Evo X prihaja šele čez kako leto. več >>
Opel Agila
Nova je Agila, ki sedaj ni več tako visoka in polna ostrih linij in pravih kotov kot predhodnica. Streha je nižja, na pogled je oblika bolj športna . . več >>
Peugeot 308
O novem 308 smo v Avto Magazinu že precej pisali, zato je precej bolj zanimiv 308 Prologue, konceptno vozilo, ki pa je že praktično enako kombijevski različici tristoosmice. več >>
Porsche 911 GT2
911 GT2 je ta hip najzmogljivejšo različico devetstoenajstice. Če se zazrete v zadek, boste na njej našli lep kos slovenske tehnologije - Akrapovičev izpuh iz titana. več >>
Renault Clio Grandtour
Pri Renaultu novosti ni manjkalo: popolnoma novi Laguni se pri serijskih avtomobilih pridružila še kombijevska različica Clia z imenom Clio Grandtour ter novi Kangoo. več >>
Subaru Impreza
Nova Impreza je tokrat petvratna kombilimuzina in z 1, 5-litrskim in dvolitrskim bencinskim motorjem pod pokrovom, dizel prihaja naslednje leto. več >>
Volkswagen Tiguan
Pri VWju je najpomembnejša serijska novost nedvomno novi Tiguan. Vsi motorji so prisilno polnjeni - bencinski TSI in novi dizelski TDI s tehnologijo skupnega voda. več >>
Tekst Dušan Lukič, foto Vinko Kernc
Zanimivosti . .
Vas zanima, kako je nastajala naslednja številka Avto magazina (izide v petek, 14. septembra), v kateri bomo objavili celotno reportažo s Frankfurta? Preberite blog našega urednika Dušana Lukiča. Nekaj koristnih informacij o sami prireditvi najdete tudi tukaj, fotogalerijo hostes tukaj, uradno spletno stran salona pa tukaj.