Zadnja izvedenka Megana RS, ki bo spomladi zamenjala RS Trophy, se imenuje Ultime. S tem bo padel zastor nad znamko Renault Sport.
Znamka Renault Sport se bo torej po skoraj 50 letih in kupu izjemnih športnih kombilimuzin poslovila z Meganom RS Ultime (v prevodu zadnji oz. končni). Ultime je mešanica tehničnih karakteristik poslavljajočega se Megana Trophy in "track day" specialke Trophy-R, ki so jo izdelovali v omejeni seriji.
Ima čvrstejše podvozje Cup z deset odstotkov čvrstejšimi stabilizatorji, diferencial z mehansko zaporo tipa Torsen, pa tudi štirikolesno krmiljenje, hidravlične omejevalnike hoda vzmeti, Brembove zavore, enake tistim, ki jih je imel Trophy-R ter lahka 19-palčna Fujijeva platišča (po dva kilograma lažja od tistih na Trophyju) z Bridgestonovimi poldirkalnimi pnevmatikami Potenza S007. Sprednji odbijač je širši za 60 milimetrov, zadnji za 40, Ultime je na videz prepoznaven še po nalepkah na vratih z letnico ustanovitve znamke Renault Sport in pokrovu motorja ter črni barvi stranskih ogledal, kljuk ter še nekaterih drugih podrobnosti na odbijačih na primer.
Poganja ga prisilno polnjeni štirivaljnik z 1,8 litra prostornine in 221 kW moči (300 KM) in 420 Nm največjega navora - enako kot v aktualnem RS Trophy torej. V Evropi bo na voljo le z dvosklopčnim menjalnikom EDC. Do 100 km/h pospeši v 5,7 sekunde.
V notranjosti pa Recarovi školjkasti sedeži z oblazinjenjem iz alcantare. V odlagalnem prostoru na sredini je ploščica s serijsko številko - Ultime bodo namreč izdelali v 1976 primerkih (Renault Sport je nastal leta 1976). Na njej je podpisan Laurent Hurgon, testni voznik in razvojni strokovnjak, ki je sodeloval pri razvoju Megana RS in z Meganom Trophy-R na Nürburgringu postavil rekord za vozila s sprednjim pogonom. Rekorde pa si lasti tudi v Suzuki in Spa-Francorchampsu.
Ultime je torej dodobra opremljen za "track day" dogodivščine, kljub temu pa ima na primer Bose ozvočenje, sistem kamer s 360-stopinjskim pogledom in možnost steklene panoramske strehe.
Preberite tudi: Tu je že prvi električni Alpine!
Renault Sport bo sicer nadomestila znamka Alpine z naborom električnih športnih modelov, bodisi povsem svojih ali pa Renaultovih športnih različic, vključno z novim R5. No ja, ne glede na to, kaj prinaša prihodnost, bomo bencinski navdušenci Renault Sport gotovo neizmerno pogrešali, saj je znamka v svojem času poskrbela za zvrhan koš navdušujočih avtomobilov.