Razvijajo naslednika Defenderja, ki bo prilagojen tudi hibridnemu pogonu.
Land Rover naj bi zaradi zastarelosti, navsezadnje je v osnovi star več kot šest desetletij, ukinil legendarnega terenca Defenderja, zato razvija sodobnega naslednika. Nanj namiguje študija Land Rover DC100, ki jo britanska tovarna napoveduje kot sodobno interpretacijo klasičnega terenca.
DC100, ki je šele prvi korak v razvoju novinca, se je v prvi fazi predstavil kot terenski kombi in (z imenom DC100 Sport) kot terenski kabriolet. Morda še celo bolj kot oblika navdušuje pristop k razmišljanju o novih tehnologijah za učinkovitejše premagovanje terena. Klasični elektroniki (ESP, HDC ...) naj bi se pridružil cel paket pomagal: kamera opazuje okolico in svetuje najlažjo pot (teren!), sonar bere globino vode (DC100 naj bi zmogel globino tri četrt metra), iz gum na zahtevo skočijo (ali se pospravijo) 'žeblji' in podobno.
Poleg tega je DC100 prilagojen tudi hibridnemu pogonu (in induktivnemu polnjenju) in prilagoditvi različnim potrebam (vojaško vozilo, gosenično vozilo ...), namenili pa so mu dvolitrska motorja, bencinskega in dizelskega. Ker je do predvidene proizvodnje leta 2015 še kar nekaj časa, sta tole verjetno bolj ali manj le prvi podobi serijskega terenca te znamke.
foto: VK