Toyota je na ogled postavila svežega Avensisa, usklajenega z novimi Toyotinimi oblikovnimi smernicami.
Od spredaj boste novega Avensisa hitro ločili od starega, enako velja za zadek limuzine, medtem ko je karavanski ostal zelo podoben dosedanjemu. Motorna paleta je ostala enaka, le da je večina motorjev doživela tehnične izboljšave, namenjene predvsem manjši porabi in izpustom.
Prenovljen je tudi Prius, za tiste, ki potrebujejo več prostora, pa bo kot naročen povsem novi Prius+. Gre za daljšo (tudi pri medosni razdalji) različico Priusa, ki ima sedem sedežev in enak pogonski sklop kot petsedežni Prius. Po prostornosti se skoraj lahko primerja z na primer Versom, kar pomeni, da bo prav Prius+ idealen hibridni družinski avtomobil.
V paleto serijskih modelov je po novem prišel tudi hibrid Prius Plug-In, ki ga je mogoče polniti s priključitvijo v električno omrežje, večino mestnih in primestnih poti pa bo znal prevoziti le na elektriko (23 kilometrov). Skupna poraba je le 2,1 litra na 100 kilometrov.
Nekaj novosti je doživel tudi Hilux. Spremembe so predvsem optične, motorji pa nekoliko zmogljivejši in prilagojeni standardu Euro5. Paleto Yarisov je zdaj dopolnila še trivratna različica, bolj kot Yaris pa je poglede seveda pritegoval sicer že znani konceptni športnik FT-86 II.
foto: VK