Ogromen Volkswagnov razstavni prostor (8.893 kvadratnih metrov) v obliki oblaka z več kot 50 avtomobili te znamke je bil s poudarkom namenjen Up!-u.
Ob serijskem dvovratnem so predstavili še družino različic (New Small Family), ki so nekatere bliže, nekatere dlje od uresničitve. Predstavili so šest študij, ki temeljijo na serijskem Up!-u. To so Buggy up!, Up! azzura, Cross up!, GT up!, Eco up! in E-up! Pri prvih dveh gre za avtomobilčka za prosti čas za vožnjo po plažah tega sveta (če je to tam dovoljeno, kot recimo v Braziliji). Pri drugih pa že imena povedo, za kaj gre, s poudarkom na modelu Cross up!, ki je predstavil še to, kakšen videz bo imel dopolnjeni – petvratni velikoserijski Up!.
Volkswagen je predstavil tudi svoje razmišljanje o tem, kako bi lahko potekal mestni promet v evropskih velemestih čez približno desetletje. Študija enosedežnega električnega mestnega avtomobila Nils je vpogled v novo obliko minimalistične mobilnosti: aluminijasti karoserijski okvir, krilna vrata in prostostoječa kolesa; doseg 65 kilometrov, največja hitrost 130 km/h, 11 s do 100 km/h (v Münchnu in Berlinu menda ljudje v službo in nazaj prevozijo do 50 kilometrov, vozijo pa se večinoma sami). Nils je dolg 3,04 metra (50 cm manj kot VW Up!), visok 1,2 metra, težak 460 kilogramov. Poganja ga 15-kilovatni elektromotor (25 kW kratkotrajne največje moči), polnjenje 230 V. Projekt podpira nemško ministrstvo za transport, gradnje in urbani razvoj.
Za tiste, ki jim veliko pomeni Volkswagnova dodatna znamka R, bo zanimiv Beetle R, sicer razglašen za študijo, a je možno, da že v kratkem postane serijski avtomobil.
Na IAA pa je športni oddelek Volkswagna predstavil svoj naslednji projekt – Pola R WRC. Dirkanje pod zaščitnim znakom Dakar (z Race-Amarokom) je zdaj za VW končano, Polo R WRC pa bo od sezone 2013 nastopal na svetovnem prvenstvu v reliju. Iz 1,6-litrskega motorja bodo iztisnili 300 'konjev', ki jih bo štirikolesni pogon razporejal na vsa štiri kolesa.
foto: VK