Frankfurt 2013: Ferrari 458 Speciale

Ferrarijev najmanjši športnik 458 Italia je dobil posebno različico, imenovano 458 Speciale.

13. 9. 2013

Gre za različico, namenjeno tistim kupcem 458, ki si želijo še več športnih, dirkaških občutkov in ki bi avti pogosteje uporabljali na stezi. Pri Ferrariju pravijo, da so s 458 Speciale v primerjavi s klasičnim 458 Italia naredili mnogo večji korak kot v primerjavi med 430 in 430 Scuderia in Challenge Stradale.

458 Speciale ima pod motornim pokrovom najmočnejši Ferrarijev atmosferski motor vseh časov, 605-'konjski' V8 enake prostornine kot 458 Italia, ki največjo moč doseže pri 9.000 vrtljajih in zmore kar 135 'konjev' na liter prostornine.

Dvosklopčni menjalnik F1 je dobil novo programsko opremo za še hitrejše in ostrejše prestavljanje, stabilnostni sistem pa novo funkcijo SSC - Side Slip angle Control. Ta nadzoruje kot drsenja avtomobila in ga z drobnimi prilagoditvami kontrole zdrsa pogonskih kolesi in elektronsko nastavljivega diferenciala drži v ravno še varnih mejah. Driftanje za vsakogar je očitno novi slogan Ferrarija.

Izboljšane so tudi Brembove zavore (z rešitvami iz prestižnega LaFerrari), gume so poldirkaške, masa pa vsega 1.290 kilogramov. In da, večina zunanjih oblikovnih sprememb je namenjena boljšemu delovanju aerodinamike, ne le bolj športnemu videzu.