Frankfurt 2013: Jaguar C-X17

10. 9. 2013
Deli

Ime je morda malo dvoumno, a tehnika Jaguarjevega konceptnega SUVa C-X17 ne pušča dvomov: avto bo prišel v serijsko proizvodnjo, verjetno leta 2016.

Konec koncev so vohunski fotografi že zalotili kopici zamaskiranih prototipov, konceptni Jaguar C-X17 pa sloni na novi Jaguarjevi aluminijasti platformi prilagodljivih dimenzij, imenovani iQ[AI]. Ta ne bo osnova le za novi SUV, na njej bo zasnovan tudi prihajajoči Jaguarje konkurent v višjem srednjem razredu, s katerim Angleži merijo na BMWjevo serijo 3.

C-X17 je dolg 4.718 milimetrov in ima 2,9 metra dolgo medosno razdaljo, kar pomeni, da bo konkuriral Audiju Q5 in BMW X3 (pa čeprav je od obeh malce večji).

Predvsem zadek C-X17 je si deli veliko oblikovalskih potez z modelom F-Type (kar po domače pomeni, d aje lep), nič manj zanimiva pa ne bo tehnika. Pod motornim pokrovom bodo tako super varčni dizli (z izpusti manj kot 100 grami CO2 na prevoženi kilometer), pa seveda šest in osemvaljniki, ki jih najdemo tudi v modelu F-Type (seveda modificirani, še še vedno podprti s kompresorji in z zvokom, ki se ga ne da pozabiti). Štirikolesni pogon bo v osnovi večino navora prenašal na zadnji kolesni par, zadnji diferencial pa bo podpiral tudi uravnavanje navora med obema zadnjima kolesoma za boljšo lego na cesti.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol