Frankfurt 2013: Porsche 918 Spyder z rekordom

Porsche 918 Spyder ni prava novost v Frankfurtu, čeprav so prvič pokazali serijski primerek, je pa prav tam odjeknila novica, da so na sloviti stezi Nurburgring izboljšali rekord. Ta sedaj znaša 6 minut in 57 sekund!

12. 9. 2013

S tem je Porsche 918 Spyder kar za okoli pol minute hitrejši od Carrere GT in zaostaja samo 10 sekund za rekordom Pagani Zonde R, ki pa ni bil homologiran za cesto. Zgolj za primerjavo, z Lexusom LFA Nurburgring Edition so potrebovali za en krog 7 minut 14 sekund, s Corvette C6 Z06 7 minut 22 sekund, z Nissanom GT-R 7 minut 24 sekund in s Porschejem 911 GT3 (991) 7 minut 25 sekund.

Pri Porscheju so potrdili, da so kar trije njihovi testni vozniki (Timo Kluck, njihov tovarniški voznik Marc Lieb in seveda dvakratni svetovni prvak v reliju 66-letni Walter Rohrl, ki je v Porschejih še kako aktiven) prevozili legendarni Nordschleife v manj kot sedmih minutah, kar je za hibrida več kot prepričljiva predstava. Povprečna hitrost najhitrejšega Lieba je bila kar 179,5 km/h!

Da, prav ste prebrali, 918 Spyder je priključni hibrid. Kombinacija bencinskega motorja (4,6-litra V8) in dveh elektromotorjev poskrbi za navdušujočih 887 'konjev', ki poženejo športnika od 0 do 100 km/h v samo 2,8 sekundah, hkrati pa naj bi bila povprečna poraba med 3 in 3,3 litri na 100 prevoženih kilometrov. No, to prav gotovo niso izmerili na stezi. Menjalnik je seveda dvosklopčni 7-stopenjski PDK, zgolj z elektriko pa lahko ob polnih baterijah prevozi kar 32 kilometrov. 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri