Škodin Yeti je po štirih letih prodaje doživel prvo resno pomladitev.
Po novem si bo Yetija moč zaželeti v dveh različicah: City je bolj urbanih oblik, Outdoor pa je po oblikovnih podrobnostih bližje terencem. V obeh primerih je nos avtomobila oblikovno praktično povsem nov, sedaj s klasičnimi prednjimi lučmi, novim odbijačem in novo masko. Precej sprememb je tudi zadaj, saj so zadnje luči nove (in, če so LED izvedbe, svetijo v značilni obliki črke C), spremenili pa so tudi obliko zadnjih vrat in odbijača. Nekaj sprememb je tudi v notranjosti, predvsem pri volanu, pa tudi pri materialih in barvah.
Nova je tudi kopica elektronski pripomočkov, med njimi so parkirna asistenca, pametni ključ, kamera za vzvratno vožnjo in še in še.
Na tehnični strani je nekaj novih pogonskih kombinacij. Vsi motorji, tako bencinski TSI kot dizelski TDI so seveda podprti z neposrednim vbrizgom in turbinskimi polnilniki, Yeti je še vedno na voljo z le prednjim ali štirikolesnim pogonom, šeststopenjski dvosklopčni menjalnik DSG pa je sedaj na voljo tudi v kombinaciji s štirikolesnim pogonom (pri 2.0 TDI), pri 1.6 TDI pa je v kombinaciji s prednjim pogonom na voljo sedemstopenjski DSG.
Yeti bo na Slivenske ceste zapeljal že pred koncem letošnjega leta, najverjetneje novembra.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem