Francozi poudarjajo, da navdih iščejo v ljudeh. Predstavljajo tudi vizijo velikega štirikolesno gnanega kombija.
Citroën je v Frankfurt prispel pod novim sloganom znamke. Glasi se "Inspired by you", z njim pa poudarjajo, da Citroën kot avtomobilska znamka navdih išče v ljudeh in njihovem načinu življenja. Slogan se ujema tudi z oglaševalsko akcijo "Citroën Insipred By You", ki so jo predstavili lani v Parizu.
Na Citroënovem razstavnem prostoru sicer izstopajo tri novosti: prva je novi kompaktni križanec C3 Aircross, ki poleg barvite športnosti kaže tudi nagnjenost k terenskim pustolovščinam. Platfomo in kmotorje si bo delil s Citroëenom C3, v Slovenijo pa pripelje konec oktobra. Spacetourer Rip Curl Concept je vizija velikega kombija s štirikolesnim pogonom, ki so ga izdelali pri Citroënovem partnerju Danglu, Citroën E-Mehari Styled By Courrèges pa je plod sodelovanja med Citroënom in francoskim proizvajalcem dodatne opreme.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem