Frankfurt: Mercedes GLC F-cell z revolucionarno kombinacijo gorivnih celic in elektrike

Poleg hiperšportnika Project-One Mercedes v Frankfurtu predstavlja tudi nekaj bolj 'običajnih' novost, nekatere bodo na naše ceste zapeljale že v začetku naslednjega leta.

12. 9. 2017

Ena izmed najpomembnejših novost, ki jo je podjetje iz Stuttgarta predstavilo, je GLC F-cell. Omenjeni model je namreč prvi avtomobil na svetu, ki bo za pogon uporabljal kar dva različna vira energije, poganjale ga bodo namreč gorivne celice in litij-ionske baterije. Oba vira energije bosta delovala sočasno ali izmenično, s čimer bi avto lahko z enim polnjenjem prevozil do 437 kilometrov. Moč pogonskega sklopa znaša 147 kilovatov ali okroglih 200 'konjev', tovrsten sistem pa naj bi Mercedes do leta 2022 začel vgrajevati tudi v večino ostalih modelov v ponudbi.

Električni A na cesti čez dobri dve leti

Študija, ki napoveduje električno gnanega Mercedesa razreda A, se imenuje EQA. Gre za prvi Mercedesov avtomobil v tem razredu, za pogon pa bosta skrbela dva elektromotorja, s skupno močjo 200 kilovatov oziroma 272 'konjev'. Odvisno od vgrajenih baterij in načina vožnje na bi bil doseg vozila z enim polnjenjem približno 400 kilometrov. Serijska različica na bi se na trgu pojavila med letoma 2019 in 2020.

Štiri leta po predstavitvi aktualne generacije in prenovi limuzinske različice sta osvežitev zunanjosti doživela tudi kupe in kabriolet razreda S. Glavnina novosti se nahaja 'pod kožo' in obsega še večji nabor asistenčnih tehnologij. S prenovo v ponudbo prihaja tudi nov V8 motor z dvema turbinama, ki bo nosil oznako S560. Poleg novega sprednjega dela, ki bo enak kot pri limuzini, bosta oba novinca od zadaj prepoznavna po novih lučeh, ki bodo svetile v OLED tehniki. Na slovenske ceste bosta zapeljala januarja naslednje leto, hkrati bosta na cesto zapeljali tudi obe S 65 AMG različici, S 63 AMG pa prihaja v aprilu.

Dva meseca pred začetkom uradne prodaje je Mercedes javnosti (premiera za novinarje se je zgodila že julija) predstavil še nov poltovornjak razreda X, ki je hkrati prvi avtomobil nemške znamke v tem avtomobilskem razredu.