Na ogled so postavili tri križance, pri čemer bosta dva doživela evropsko premiero, tretji pa je zaenkrat predstavljen zgolj kot študija.
Znamka Wey, ki sicer spada pod okrilje bolj znanega kitajskega avtomobilskega proizvajalca Great Wall, je svojo premiero doživela lansko leto na sejmu v domačem Guangzhouju, sedaj pa so se odločili tudi za vstop na evropski trg, kjer bosta ledino orala modela VV7 in VV5. Pri prvem gre za 4,6 metra dolgega terenca, pri katerem za pogon skrbi 2-litrski turbinsko podprt motor z močjo 234 'konjev' in samodejni menjalnik. Čeprav naj bi VV7 ciljal na nekoliko zahtevnejše kupce, pa sodeč po ceni vozila na Kitajskem, kjer stane manj kot 25.000 evrov, le-ta ne bo pretirano visoka.
Tudi Kitajci razmišljajo 'zeleno'
Model VV5 po izgledu precej spominja na že omenjeni model VV7, a bo z dolžino 4,46 metrov nekoliko krajši, manjša pa bo tudi moč motorja, ki bo pri sicer enaki prostornini dveh litrov znašala 197 'konjev'. Cene tega modela se sicer na Kitajskem gibljejo med 15.000 in 20.000 evri. Poleg obeh serijskih modelov pa je Wey v Frankfurt pripeljal tudi koncept dvovratnega terenskega vozila z imenom XEV. O atraktivnem konceptu sicer ni kaj dosti znanega, le to, da naj bi – kot nakazuje že ime – za pogon skrbela elektrika.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem