Garmin na slovenskem trgu zabeležil rast prodaje cestnih navigacij

8. 12. 2011
Deli

Zastopnik za pri nas najbolj priljubljene navigacijske naprave je povedal, da so po letih upadanja prodali več kot leta pred tem.

Podjetje je na slovenskem trgu zabeležilo rast prodaje v vseh segmentih, največ na področju navtičnih naprav. Razlog tiči v sodelovanju s slovenskima proizvajalcema jadrnic in jaht Elan in Seaway. Cestne navigacijske naprave sicer še vedno predstavljajo levji delež prodaje, sledijo fitnes, navtične in ročne. Pri nas naj bi bilo kar 160.000 uporabnikov njihovih naprav.

Za prihajajoče leto podjetje napoveduje prisotnost na širšem trgu uporabe GPS naprav. Že v letošnjem letu so predstavili naprave za različne vrste sledenja (Astro, GTU 10, nüLink! 2390). Na voljo so različne aplikacije in dodatki (ANT+ adapter za iPhone) za pametne telefone. V začetku prihodnjega leta bo na voljo prenovljena celotna serija cestnih naprav (nüvi 24x5, nüvi 25x5 in nüvi 34xx), napovedane so nove naprave za šport (Forerunner 910 in Vector – senzor moči). 

Garmin športne navdušence združuje tudi preko portala Garmin Connect, ki deluje na globalni ravni in je na voljo tudi v slovenskem jeziku. Na portalu je registriranih že več kot 2 milijona članov, beležijo pa mesečno rast v višini 70.000 članov.

Jure Mohorič, direktor podjetja Geoset: "V tekočem letu smo popestrili našo celostno ponudbo in dosegli pričakovane poslovne rezultate. Spektru naših storitev namenjamo vse večji pomen, veliko pozornosti pa usmerjamo tudi GPS fitnes napravam, saj se teh poslužuje vedno več ljubiteljev športa. Poenotili smo tudi dodatno opremo za ročne naprave, kot so USB priklopi in nosilci, saj želimo našim uporabnikom kar najbolj poenostaviti uporabo. V prihodnje načrtujemo prodor na OEM avtomobilski trg, nadaljnji razvoj aplikacij za naše uporabnike ter povezovanje naprav in omrežji."

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol