Garmin ohranja vodilni tržni delež

3. 12. 2010
Deli

Včeraj, 2. decembra 2010, je podjetje Geoset d.o.o. na tradicionalnem novinarskem srečanju poročalo o približno 15-odstotnem padcu prodaje. V 2011 lahko pričakujemo dogodek, ki ga bodo organizirali skupaj z Vzajemno.

Ekskluzivni zastopnik za znamko Garmin, ki je trenutno po besedah direktorja Jureta Mohoriča med ponudniki navigacijskih naprav še vedno edini s kvalitetno poprodajno storitvijo ter spletno stranjo v slovenskem jeziku, je letos zaznal nadaljevanje padanja prodaje cestnih navigacijskih naprav, a Garmin sicer na tem področju ohranja vodilni tržni delež.

Opazen je počasen trend povečevanja prodaje naprav s širokim zaslonom, občutljivim na dotik (serija Nüvi 37xx) in z možnostjo obveščanja o prometnih informacijah (TMC), čeprav naj ta storitev v Sloveniji še ne bi delovala perfektno.

Na splošno so zabeležili 15-odstoten padec prodaje; ob padcu avtomobilskih naprav jih rešuje povečano povpraševanje navtičnih naprav in solidna prodaja športnega (fitnes) programa, tako da so kljub padcu prodaje povečali dobiček in ohranili vse zaposlene.

V Sloveniji naj bi bilo približno 130.000 uporabnikov naprav Garmin, zato se ne gre čuditi, da je Slovenija na globalnem portalu z milijon člani Garmin Connect po številu obiskov na 22. mestu. V mesecu juliju so zabeležili 14.000, avgusta pa kar 16.000 slovenskih obiskov. Omenili so tudi letos oživljeno spletno stran Garmin Izziv, kjer profesionalni in amaterski športniki nalagajo svoje športne aktivnosti in tekmujejo med seboj.

Manj vzpodbudna novica je ukinitev prodaje pametnih telefonov, saj za te naprave ni bilo dovolj povpraševanja. Še ena zanimivost – v nekaterih državah je prodaja cestnih navigacijskih naprav še vedno v porastu – ena takih je Rusija.

Geoset je oznanil tudi partnerstvo z zavarovalnico Vzajemna, a katero bodo v letu 2011 organizirali skupinski dogodek. Branko Krašovec, direktor sektorja za trženje pri Vzajemni: »S skupnimi nastopi želimo vzpostaviti zavedanje o odgovornosti posameznika za lastno zdravje in okrepiti zavest o pomenu gibanja in športa. Skupaj z Garminom bomo v prihodnje organizirali dogodke in prireditve, na katerih bodo udeleženci lahko testirali naprave za merjenje srčnega utripa Garmin, obenem pa bomo predstavili opremo za rekreacijo in šport.«

MH

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja