Gledring išče preprogo naslednje generacije

23. 2. 2016
Deli
Gledring išče preprogo naslednje generacije (foto: Gledring)
Gledring

Slovensko podjetje Gledring, ki je s svojimi gumijastimi preprogami prisotno na svetovnih trgih, prireja oblikovalski natečaj, h kateremu vabi mlade slovenske oblikovalce, posameznike in skupine, ki bodo oblikovali dizajn za preprogo Gledring nove generacije.

Družinsko podjetje Gledring je bilo ustanovljeno leta 1949, danes pa je eden izmed vodilnih svetovnim proizvajalcev gumijastih preprog za osebna in lahka gospodarska vozila. S proizvodnjo so začeli leta 1988, v začetku leta 2006 pa so začeli vlagati v inovacije in razvili tipske gumijaste preproge, ki jih trenutno izvažajo v več kot 30 držav po svetu. Obliko svojih preprog bi radi nadgradili, zato mladim slovenskim oblikovalcem ponujajo možnost pri soustvarjanju preproge naslednje generacije. Delali bodo pod strokovnim mentorstvom priznanega in večkrat nagrajenega slovenskega oblikovalca Andreja Kregarja iz podjetja Kreatiff Design.

Mlade oblikovalce, ki se bodo do 15. 3. 2016 prijavili na spletni strani www.gledring.com/natecaj, bodo uvrstili v 6 do 10 skupin s tremi člani. Izbranim ekipam bodo podrobneje predstavili projekt oblikovanja gumijaste preproge nove generacije, vsaka ekipa pa bo morala pripraviti vsaj dva predloga. Svoja najboljša predloga bo skupina pod strokovnim mentorstvom razvila do končnega izdelka.

Poleg denarnih nagrad bo podjetje najboljše zasnove vključilo v svoje marketinške in oglaševalske dejavnosti z referencami avtorjev. Najboljši dizajn in avtorje bodo predstavili tudi na različnih sejmih z možnostjo nadaljnjega sodelovanja.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol